- Úvod
- Reklamace
- Reklamaci může zákazník uplatnit přímo u provozovatele www.sperky-moni.cz. Případně v záručním a pozáručním servisu na příslušné zboží. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno. Pokud není možná výměna zboží je kupujícímu vrácena uhrazená kupní cena. Zboží neposílejte na dobírku, nebude přijato. Zboží je zasíláno doporučeně na adresu eshopu na náklady zákazníka. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady. Reklamace se nevztahuje na: reklamované vady, na které byl kupující předem upozorněn a s nimiž souhlasil. Mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím. Na opotřebení věci v důsledku jejího obvyklého užívání. Neopatrným zacházením nebo špatným ošetřováním zboží. Poškození zboží nepředvídatelnými událostmi. Neodborným zásahem, úpravou zboží. Poškozením v důsledku zvolení špatné velikosti. Používání v rozporu s návodem na použití a ošetřování viz "Péče o zakoupené šperky". Oprávněná reklamace je bezplatná, při neoprávněné reklamaci budou účtovány náklady vzniklé řešením reklamace .
- Provozovatel internetového obchodu www.sperky-moni.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a Vámi. Viz článek Ochrana osobních údajů
Reklamace poškozené zásilky způsobené přepravcem:
Pokud by zboží přišlo poškozené, přesto že obal nejevil známky poškození, je nezbytné stav zboží včetně všech obalů zachovat a nafotit - včetně obalu, způsobu zabalení a poškozeného zboží a obratem nás kontaktovat .
Závěrem:
Tyto pravidla jsou platná na našich stránkách. Na ostatní práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy, která nejsou těmito všeobecně smluvními podmínkami upravena, se vztahují ustanovení obecně závazných právních předpisů především Občanského zákoníku.